Dom Studencki Dwudziestolatka

Dwudziestolatka
INFORMACJE DLA OSÓB, KTÓRYM PRZYZNANO MIEJSCE W DOMU STUDENCKIM „DWUDZIESTOLATKA”
1. Osoby przebywające na terenie domu studenckiego zobowiązane są do przestrzegania obowiązujących przepisów.
2. W sprawach związanych z zakwaterowaniem w domu studenckim należy kontaktować się z administracją domu studenckiego telefonicznie lub mailowo (nr tel.: +48713281538, adres email: dwudziestolatka@uwr.edu.pl) w godzinach 8:00-15:00, od poniedziałku do piątku.
3. Zakwaterowanie w trakcie trwania roku akademickiego odbywa się w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00-14:00.
W przypadku braku możliwości przyjazdu w wyznaczonych godzinach należy uzgodnić planowaną datę i godzinę przyjazdu z administracją DS (pkt. 2).
4.Dokumenty wymagane przy zakwaterowaniu:
a) potwierdzenie dokonania przelewu kaucji
b) legitymacja studencka (dotyczy tylko studentów starszych lat),
c) dowód osobisty/paszport (ważny dokument uprawniający do pobytu na ternie RP, np. wiza, karta pobytu czasowego),
d) zgłoszenie pobytu czasowego (meldunek),
e) obowiązek informacyjny do zakwaterowania w domu studenckim (RODO),
f) pełnomocnictwo ds. meldunkowych i RODO,
g) kserokopię dokumentu tożsamości uprawniającego do legalnego pobytu na terenie Rzeczypospolitej Polskiej:
– obywatele państw Unii Europejskiej: dwustronną kopię dowodu osobistego, w przypadku paszportu – strona ze zdjęciem;
– obywatele państw spoza Unii Europejskiej: kopię paszportu – strona ze zdjęciem + strona z VISĄ lub dwustronną kopię karty pobytu
h) zgoda rodziców/opiekunów prawnych na zamieszkanie w domu studenckim (dotyczy osób niepełnoletnich)
5. Opłat za zakwaterowanie należy dokonywać bezgotówkowo (przelewem) na indywidualne konto bankowe wygenerowane w systemie USOS. Należność należy uiścić do 5-go dnia każdego miesiąca.
6. Mieszkańcy wpłacają jednorazową kaucję. Zwrot kaucji następuje po złożeniu prawidłowo wypełnionego wniosku jednak nie wcześniej niż w ciągu 30 dni roboczych po załatwieniu formalności czyli po rozliczeniu się z opłat, zdaniu pokoju/modułu itp.
7. Cennik
Charakterystyka budynku:
Budynek siedmiopiętrowy w układzie modułowym.
Moduł składa się z dwóch pokoi połączonych wspólnym korytarzem i łazienką.
a) Wyposażenie obiektu:
dwie windy, dwie kuchnie na każdym piętrze, dwie pralnie, suszarnia, sala nauki, sala telewizyjna, sala sportowa, Internet przewodowy i bezprzewodowy (eduroam), monitoring.
b) Wyposażenie modułu/pokoju:
szafy, szafki, tapczany, stoliki, krzesła, lodówka.
c) Wyposażenie osobiste studenta:
koc, kołdra, poduszka, bielizna pościelowa, lampka.
Dojazd:
https://jakdojade.pl/wroclaw/trasa/
Adres:
Piastowska 1
50-359 Wrocław
Kontakt dla studentów:
administracja: +48 71 328 15 38
portiernia: +48 71 328 11 29
e-mail: dwudziestolatka@uwr.edu.pl
Kierownik:
Karolina Słowińska
-
Zgłoszenie pobytu czasowego (Meldunek) Formularz do druku pdf 231 KB
-
Zgłoszenie pobytu czasowego – wzór Wzór pdf 367 KB
-
RODO Formularz do druku pdf 76 KB
-
Pełnomocnictwo ds. meldunkowych, RODO Formularz do druku pdf 152 KB
-
Zasady korzystania z opieki zdrowotnej przez obcokrajowców Informacja pdf 71 KB
-
Przychodnie w pobliżu Campusu Informacja pdf 97 KB
-
Wniosek o zwrot kaucji/nadpłaty Formularz do druku pdf 48 KB
-
Zgoda rodziców/opiekunów prawnych na zamieszkanie w Domu Studenckim Formularz do druku pdf 140 KB
-
Oświadczenie o pozostawieniu kaucji na poczet zamieszkania w kolejnym roku akademickim Formularz do druku pdf 53 KB










