Logo Uczelnia Badawcza
Logo Arqus
Logo Unii Europejskiej

Badając reklamę w prasie żydowskiej przed 1939 roku - metody i wyzwania


"Studying Advertisements in pre-1939 Jewish Press: Methods and Challenges"

Opiekun naukowy: dr hab. Agnieszka Jagodzińska
Termin: 21 lutego 2022 - 22 lutego 2022
Miejsce: Wrocław, Uniwersytet Wrocławski

Dyscyplina : -


Wydział: Wydział Filologiczny


Zasięg: międzynarodowy


Udostępnij:


Konferencja naukowa: Badając reklamę w prasie żydowskiej przed 1939 roku - metody i wyzwania
Scientific conference: "Studying Advertisements in pre-1939 Jewish Press: Methods and Challenges"

Organizator:
Katedra Judaistyki im. T. Taubego
agnieszka.jagodzinska@uwr.edu.pl
Rejestracja nie jest wymagana

Projekt „Zintegrowany Program Rozwoju Uniwersytetu Wrocławskiego 2018-2022” współfinansowany ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Społecznego

NEWSLETTER
E-mail