gmach uniwersytetu wrocławskiego

O Uniwersytecie Wrocławskim – tekst łatwy do czytania (ETR)

gmach uniwersytetu wrocławskiego
Główny budynek Uniwersytetu Wrocławskiego, fot. Magdalena Marcula

O Uniwersytecie Wrocławskim – tekst łatwy do czytania (ETR)

Ikona - tekst łatwy do czytania (ETR)©

Uniwersytet Wrocławski to publiczna uczelnia wyższa.

Uczelnia działa od 1702 roku.

Jest to jedna z najstarszych uczelni w Europie Środkowej.

Uniwersytet znajduje się we Wrocławiu, na Dolnym Śląsku.

Główna siedziba uczelni mieści się przy placu Uniwersyteckim we Wrocławiu.

Skrótem nazwy Uniwersytet Wrocławski jest UWr.

Uniwersytet oferuje studia stacjonarne, wieczorowe oraz zaoczne.

Kształcenie odbywa się na 12 wydziałach.

Realizowane jest w języku polskim i angielskim.

Na Uniwersytecie działa Szkoła Doktorska.

Można tam uzyskać stopień doktora.

UWr oferuje także studia podyplomowe.

Uczelnia dysponuje nowoczesną bazą naukową.

Posiada dostęp do najnowszych publikacji, laboratorium.

Pracownicy prowadzą badania naukowe w Polsce i za granicą.

Uniwersytet to miejsce współpracy studentów, naukowców i przedstawicieli biznesu.

Społeczność akademicka jest otwarta na współpracę z otoczeniem.

Działania uczelni wpływają na rozwój regionu, kraju i zagranicy.

UWr ma status Uczelni Badawczej.

© European Easy-to-Read Logo: Inclusion Europe. Więcej informacji

Projekt „Zintegrowany Program Rozwoju Uniwersytetu Wrocławskiego 2018-2022” współfinansowany ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Społecznego

Scroll to Top