
Co załatwię w dziekanacie, a co w sekretariacie?
Zakres obsługi studentów przez sekretariaty dydaktyczne:
informacje o planie zajęć,informacje o podziale na grupy zajęciowe,
informacje o wpisaniu studentów do grup zajęciowych w systemie USOS,
informacje o harmonogramie zjazdów studiów niestacjonarnych,
informacje o terminach konsultacji pracowników dydaktycznych,
informacje na temat oferty dydaktycznej na poszczególne semestry,
informacje o zapisach na przedmioty,szczegółowe opisy przedmiotów,
informacje o przesunięciu (odwołaniu) zajęć dydaktycznych,
bieżące sprawy dotyczące zajęć i wykładowców
Zakres obsługi studentów przez dziekanat:
podpięcia przedmiotów w systemie USOS;
legitymacji studenckiej,
rozliczanie semestru
składanie wniosków o powtórzenie niezliczonych przedmiotów (podanie o wpis warunkowy),
składanie wniosków o urlop dziekański,
składanie wniosków o indywidualną organizację studiów,
składanie indywidualnych wniosków w sprawach szczególnych do prodziekanów,
informacje o rozstrzygnięciach w sprawie złożonych wniosków,
przedłużanie ważności legitymacji studenckiej,
informacje o wysokości opłat związanych ze studiami,
informacje o wysokości opłat związanych z powtarzaniem przedmiotów,
informacje na temat zasad i terminów składania wniosków o stypendia (socjalne,zwiększenie stypendium z tytułu zamieszkania, zapomogi, stypendium rektora,stypendium ministra),
składanie wniosków o stypendia, sprawy związane z pomocą materialną,
wystawianie i odbiór zaświadczeń potwierdzających status studenta,
rejestracja prac dyplomowych,odbiór dyplomów ukończenia studiów.
Pole na tekst