
Słowianka
INFORMACJE DOTYCZĄCE ZAKWATEROWANIA W DOMU STUDENCKIM „SŁOWIANKA”
Studenci i doktoranci zakwaterowani w domach studenckich UWr zobowiązani są do przestrzegania obowiązujących przepisów.
KWATEROWANIE
1. W celu zakwaterowania studenci zgłaszają się bezpośrednio do administracji domu studenckiego, w którym miejsce zostało przyznane.
2. Studenci zobowiązani są do zakwaterowania się nie później niż do terminu podanego na listach lub skierowaniach studentów zakwalifikowanych do zakwaterowania się w DS.
Osoby, które nie zakwaterują się do tego dnia tracą miejsce w domu studenckim.
W przypadku braku możliwości przyjazdu w wyznaczonych godzinach, zainteresowani zobowiązani są do kontaktu e-mailowego (slowianka@uwr.edu.pl) bądź telefonicznego (+48 71 328 29 51) w godzinach pracy administracji DS „Słowianka”, tj. pn-pt: 08:00-15:00 w celu ustalenia warunków wejścia na teren obiektu.
Osoby, które nie zastosują się do powyższych ustaleń nie będą mogły wejść na teren budynku.
3. Kwestie rodzaju pokoju oraz ewentualnego współlokatora należy załatwiać w dniu zakwaterowania w administracji domu studenckiego, w którym miejsca zostały przyznane.
4. Opłat za zakwaterowanie należy dokonywać bezgotówkowo (przelewem) na indywidualne konto bankowe wygenerowane w systemie USOS. Mieszkańcy DS dokonują opłaty za zakwaterowanie do 5 dnia każdego miesiąca.
DOKUMENTY WYMAGANE DO ZAKWATEROWANIA:
- legitymacja studencka (dotyczy tylko studentów starszych lat),
- dowód osobisty/paszport (dodatkowo cudzoziemcy kserokopie dowodu osobistego (UE) / paszportu oraz dokumentu uprawniającego do pobytu na terenie RP, np., wiza, karta pobytu czasowego),
- wydruk lub skan potwierdzenia przelewu opłat
oraz wypełnione druki dokumentów:
- zgłoszenie pobytu czasowego (meldunek), zgodnie z podanym na stronie wzorem
- pełnomocnictwo ds. meldunkowych i RODO
- obowiązek informacyjny do zakwaterowania w domu studenckim (RODO)
- zgoda rodziców/opiekunów prawnych na zamieszkanie w domu studenckim (dotyczy osób niepełnoletnich)
Opis standardu: DS SŁOWIANKA, plac Grunwaldzki 26, Wrocław
W akademiku do dyspozycji studentów są 171 pokoi na 4 piętrach w tym :
- 12 – pokoi jednoosobowych
- 159 – pokoi dwuosobowych
W budynku nie ma windy.
Pokoje wyposażone są w:
- tapczany z pojemnikiem na pościel
- biurka
- krzesła
- regały
- półki wiszące
- szafy ubraniowe
- szafki kuchenne
- lampki
- lodówkę
- firany
- zasłony
- dla każdego mieszkańca bielizna pościelowa, kołdra, poduszka, koc
Na każdym piętrze znajdują się:
3 kuchnie wyposażone w:
- zlewozmywak, ociekacz na naczynia
- kuchenka gazowa oraz kuchenka gazowa z piekarnikiem
- stół
- krzesła
Akademik nie jest wyposażony w naczynia, garnki, akcesoria kuchenne
3 łazienki z kabinami prysznicowymi, umywalkami i toaletami
3 pralnie z suszarniami wyposażone w:
- pralkę automatyczną
- zlew jednokomorowy
- Na recepcji można wypożyczyć żelazko
- Administracja udostępnia deskę do prasowania
Na parterze budynku znajduje się sala telewizyjna, na V piętrze sala do nauki oraz sala sportowa.
W budynku działa sieć Wi-Fi.
-
Zgłoszenie pobytu czasowego (Meldunek) Formularz do druku pdf 231 KB
-
Kopia dokumentów – obywatele UE Informacja pdf 534 KB
-
Kopia dokumentów – osoby spoza krajów UE Informacja pdf 478 KB
-
Wniosek o zwrot kaucji/nadpłaty Formularz do druku pdf 49 KB
-
RODO Formularz do druku pdf 76 KB
-
Pełnomocnictwo ds. meldunkowych Formularz do druku pdf 152 KB
-
Zgłoszenie pobytu czasowego Wzór pdf 459 KB
-
Zasady korzystania z opieki zdrowotnej przez obcokrajowców Informacja pdf 71 KB
-
Przychodnie w pobliżu Campusu Informacje pdf 97 KB
-
Zgoda rodziców/opiekunów prawnych na zamieszkanie w Domu Studenckim Formularz do druku pdf 140 KB
-
Oświadczenie pozostawienia kaucji na koncie na poczet zamieszkania w przyszłym roku akademickim Formularz do druku pdf 53 KB



























